مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز:
حجت الاسلام ولایی با اشاره به اهمیت بهره مندی از مساجد در ماه مبارک رمضان گفت: مساجد شهرستان طالقان متناسب با اعلام وضعیت سفید نسبت به شیوع بیماری کرونا باز شدند.
کد خبر: ۸۴۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 02 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام محمدمهدی ولایی برحق گفت: سوالات متعددی توسط مدیران مراکز دولتی در رابطه با زمان بازگشایی  مراکز مذهبی و مساجد مطرح می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مساجد و هیئات مذهبی در این ایام تعطیل نبوده، بلکه  هر مسجد محور فعالیت‌های اجتماعی محله‌ خود بوده و هر امامی ، امامت محله را با هنرنمایی و زیبایی، در راستای خدمت رسانی به مردم به عهده داشته است.

ولایی بر حق ضمن اشاره به اعلام سخنگوی دولت، خاطر نشان کرد: تاکنون تنها شهرستان طالقان به عنوان شهرستان سفید مطرح شده است.

وی ادامه داد: دیگر شهرستانهای البرز در وضعیت زرد قرار گرفتند و تا اطلاع ثانوی تنها مساجد و مراکز شهرستان طالقان می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: تمام مراکز آمادگی نسبی جهت باز گشایی مجدد را داشته باشند  تا به محض رفع موانع و بهبود شرایط، با رعایت و انجام دستورالعمل‌های بهداشتی شروع به فعالیت کنند.

ولای برحق افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود در صورت تغییر برخی شاخص‌ها و تصمیمات جدید اطلاع رسانی  عمومی مجدد صورت می‌پذیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار