سردار سید یوسف مولایی گفت: در مرحله دوم 52 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نقاط محروم تعیین شده در استان البرز توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ 10 May 2020
کمک مومنانه زمینی شده آیات الهی است
 
به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده سپاه البرز در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در مصلی نمازجمعه کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 5 هزار  و 250 شهید استان، گفت: به همت مردم که در کمک به نیازمندان پیش قدم هستند، خیرین، بسیج سازندگی، کمیته امداد، استانداری و جهادگران در قالب قرارگاه مواسات و همدلی، رزمایش کمک مومنانه شکل گرفت. 
سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه در مرحله دوم 52 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نقاط محروم تعیین شده در استان البرز توزیع خواهد شد، افزود: درس ها و عبرت های ویروس کرونا زیاد است، زمانی که اتفاقی در سطح دنیا رخ می دهد انسان ها بی پناه می شوند و به دنبال مردم یا دستگاه هایی برای کمک رسانی هستند. 
وی اظهار داشت: اسلام ظرفیت، توانمندی و قابلیت هایی دارد که می تواند خلا موجود در دنیا را که زمان شیوع کرونا شاهد آن بودیم، پر کند و بسته های معیشتی تدارک دیده شده توسط خیرین و مردم نشان دهنده توانمندی های شیعه است که می تواند نقص ها را در جامعه حل کند. 
سردار مولایی در خاتمه با اشاره به برگزاری سومین مرحله رزمایش در عید فطر، تصریح کرد: همدلی و کمک مومنانه آموزه ها و درس هایی از ارزش های الهی به ویژه شیعه است که بسیار غنی بوده و علوی و فاطمی است یعنی ائمه ای که به مستمندان کمک می کردند و 3 روز افطار خود را به ایتام دادند، در واقع کمک مومنانه زمینی شده آیات الهی خواهد بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار