کد خبر: ۸۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 30 August 2015

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از اجرای طرح فلورایدتراپی از نیمه اول سال تحصیلی امسال در البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید درفشی ظهر امروز در حاشیه مرایم کلنگ‌زنی کلینیک ویژه شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: براساس تدابیر و برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده، طرح فلورایدتراپی برای 220 هزار نفر از دانش‌آموزان 6 تا 12 سال اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای طرح تحول سلامت بهداشت محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح 200 مربی آموزش دیده‌اند که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نیمه اول سال تحصیلی جدید در البرز اجرایی می‌شود.

درفشی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اجرای شدن طرح تحول سلامت در استان البرز افزود: برای اجرایی شدن این طرح نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای بسترهای مناسب در این زمینه هستیم.

وی تأکید کرد: در این راستا احداث تخت‌های بیمارستانی برای این استان یکی از مهمترین برنامه‌ها است که با تمهیدات اندیشیده شده و با تأمین منابع مالی در نیمه اول سال آینده 1000 تخت به تخت‌های بیمارستانی استان البرز افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای مردم در این استان توسعه طرح‌های درمانی و بهداشتی است لذا باید برنامه‌ریزی‌های اساسی را رسیدن به استانداردهای لازم در این زمینه اندیشیده شود.

*تخصیص 40 میلیارد تومان هزینه بازسازی و بهسازی مراکز و خانه‌های بهداشت البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه 40 میلیارد تومان هزینه برای بازسازی، بهسازی و احداث مراکز و خانه‌های بهداشت در استان البرز هزینه شده است، گفت: تا پایان اقدامات احداث و بهسازی خانه های بهداشت به طور کامل صورت خواهد گرفت.

وی یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز را اجرای طرح هتلینگ در 10 بیمارستان این استان خبر داد و گفت: با حمایت بخش خصوصی 400 تخت دیگر به مجموعه بیمارستان‌های البرز تا ابتدای سال آینده افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار