کد خبر: ۸۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 30 August 2015

در آخرین روز از هفته دولت و با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال ساختمان اداره کل امورمالیاتی استان البرز افتتاح شد.

سیدحمید طهایی استاندار البرز ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداره کل امور مالیاتی استان البرز،‌ اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع باید یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باشد لذا با افتتاح این ساختمان گامی مهم در جهت تکریم ارباب رجوع برداشته شده است.

وی ادامه داد: آنچه از خدمتگزاران نظام اجرایی انتظار می‌رود آن است که مسئولیتی را که برعهده دارند با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع مورد توجه قرار دهند.

طهایی با بیان اینکه البرز از استان‌های پردرآمد کشور است، افزود: این استان از لحاظ اقتصادی استانی رشد یافته است، امروز کشورها با مالیات اداره می‌شوند بنابراین ما نیز باید رویکرد خوداتکایی به نفت را تغییر دهیم و باید سعی شود تا درآمدهای جاری را از محل مالیات‌ها تأمین کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه این امر محقق نمی‌شود جز استفاده از خدمات دولت الکترونیک، گفت: رویکرد ما این است که البرز به لحاظ استفاده از فناوری‌های جدید شاخص و سرآمد شود، بنابراین استقرار شبکه دولت و پنجره واحد از برنامه‌ها است.

وی فراهم کردن وضوح در اطلاعات را از جمله راهکارهای ارتقای سلامت در امور مالیاتی برشمرد.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه درآمدهای مالیاتی استان باید بیشتر از این افزایش پیدا کند، افزود: رقم هشت درصدی درآمدهای مالیاتی استان نسبت به سال گذشته باید افزایش پیدا کند.

گفتنی است، ساختمان امور مالیاتی استان در ساختمان شهید مطهری آزادگان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال از محل بودجه ملی در مسیر رسیدن به عدالت مالیاتی افتتاح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار