کد خبر: ۸۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 30 August 2015

امام جمعه فردیس نسبت به نبود بیمارستان در این شهرستان انتقاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، ‌گفت: هیچ شهرستانی در کشور وجود ندارد که با 530 هزار نفر جمعیت حتی یک تخت بیمارستان نیز نداشته باشد.

وی افزود: در بخش بهداشت و درمان فردیس انتظارات زیادی وجود دارد و با وجود اینکه چهار سال پیش کلنگ بیمارستان 160 تخت خوابی این شهرستان زده شده است اما تاکنون هیچ اقدام عملی برای ساخت این بیمارستان صورت نگرفته است.

ایمانی خاطرنشان کرد: شهرداری مشکین دشت ساختمان مناسبی را در اختیار دارد که قرار بود به عنوان بیمارستان از آن استفاده شود اما متاسفانه به خاطر عدم همکاری مسئولان شهرداری این اتفاق رخ نداد.

وی با اشاره به هفته دولت و اقدامات دولت یازدهم گفت: دولت تدبیر و امید هم امیدها را در دل مردم زنده کرده است و هم موضوعات نگران کننده سیاسی و اقتصادی کشور را رفع کرده است، تورم تا حدودی مهار شده است و مساله هسته ای نیز به سرانجام رسیده است.

امام جمعه فردیس افزود: امیدواریم با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و گام های عملیاتی در این خصوص دولت بتواند وعده های خود را عملی کند زیرا سربلندی و عزت دولت مایه سربلندی و عزت همه مردم کشور است.

ایمانی تصریح کرد: امروز چشم همه مستضعفین دنیا به خصوص مسلمانان به این انقلاب دوخته شده است و این انقلاب است که امیدها را زنده نگه داشته است به همین خاطر برای همه دولتمردان آرزوی توفیق داریم.

وی یادآور شد: 12 سال پیش مستقل شدن فردیس مطرح شده بود و اکنون این انتظار به سر آمده است و شهرستان شدن آن امیدبخش بوده است و امیدواریم که استاندار البرز به این منطقه نگاه ویژه ای داشته باشد.

ایمانی افزود: هم اکنون به همت همه مسئولین اجرایی و نمایندگان البرز در مجلس 47 اداره در این شهرستان تازه تاسیس مستقر شده است ولی هنوز این شهرستان از داشتن اداره آموزش و پرورش مستقل محروم است که باید در این خصوص قدم هایی جدی برداشته شود.

امام جمعه فردیس از هویت مستقل فردیس گفت و خاطرنشان کرد: فردیس به هویت بخشی نیاز دارد و در این مسیر داشتن شورای شهر و شهرداری مستقل بسیار موثر است و امیدواریم طبق قانون ای مهم نیز به زودی برای هویت بخشی به فردیس اجرایی شود.

وی افزود: از شورا و شهرداری کرج انتظار داریم تا زمانی که شهرداری و شورای شهر فردیس شکل بگیرد به گونه ای اقدام کنند که خاطره خوبی را از خود بر جای گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در پایان ضمن انتقاد از منتهی شدن ایستگاه پایانی مترو کرج در میدان شهید سلطانی فردیس یادآورشد: تخلیه پایانی مترو در میدان شهید سلطانی فردیس از نظر ترافیکی مشکلات شدیدی را به وجود خواهد آورد و بهتر است که ایستگاه پایانی خط دو مترو به خارج از این شهرستان هدایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار