شهردار کرج:
شهرداری تهران بودجه زیادی دارد و برای تهیه یک لیوان شیر، گاو می‌خرند اما در کرج با نظارت دقیق توسط شورا، بودجه‌ها کنترل شده هزینه می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 30 August 2015

به گزارش تابناک – البرز: جلسه شورای اسلامی شهر کرج امروز با حضور علی ترکاشوند شهردار کلانشهر کرج برگزار شد.

اکثر مباحث مطرح شده در این جلسه مربوط به بودجه شهرداری و نحوه هزینه کرد اعتبارات طی 5 ماه نخست سال جاری بود که ترکاشوند در گزارشی به اعضای شورا اعلام کرد: اعتبارات موجود را با حساسیت و بر اساس حفظ بیت المال هزینه می کنیم.
وی تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد تا گزارش کامل و جامعی از هزینه های 5 ماه نخست سال جاری ارائه داده و بر اساس مستندات هزینه تمام شده پروژه های شهرداری کرج کمتر از قیمت های رسمی بازار است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از پیمانکاران شهرداری ها در خارج از استان مربوطه استقرار دارند، گفت: بر اساس طرحی که به صورت ویژه در دستور کار داریم، پیمانکاران شهرداری کرج باید در استان البرز مستقر باشند.
شهردار کرج همچنین با تاکید بر اینکه باید مقوله درآمد - هزینه در این شهرداری مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: کمیته درآمدی در شهرداری این موضوع را رصد می‌کند که البته باید جلساتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود.
ترکاشوند با اشاره به اظهارات عضو شورای شهر مبنی بر انجام اقدامات انجام شده توسط شهرداری تهران گفت: می‌توانیم از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم اما اینکه کار آن‌ها را در اینجا پیاده کنیم امکان‌پذیر نیست چراکه تهران بودجه زیادی دارد و برای تهیه یک لیوان شیر، گاو می‌خرند اما در کرج با نظارت دقیق توسط شورا، بودجه‌ها کنترل شده هزینه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار