کد خبر: ۸۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 02 September 2015

رئیس پلیس راهور کرج گفت: 60 درصد جابه‌جایی‌ها در کرج توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامعلی شرق عصر امروز در نشست طرح استقبال از مهر اظهار داشت: از مهمترین برنامه‌ها و طرح‌های در دست انجام در این کلانشهر باید اجرای طرح‌های ترافیکی باشد.

وی ادامه داد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه تاکسی یکی از مهمترین نیازهای کرج است تا بتواند به صورت دقیق به مردم و مسافران خدمات رسانی کند.

رئیس پلیس راهور کرج بیان داشت: از آن جایی که 60 درصد جابه‌جایی‌ها در کرج توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود افزود: در این راستا بهسازی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و از رده خارج کردن تاکسی‌های فرسوده از مهمترین اولویت‌هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

شرق تأکید کرد: نظارت بر نحوه فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر نیز باید به درستی و براساس قانون صورت گیرد تا برخی از رانندگان تاکسی در ساعات شلوغ تنها اقدام به دربستی نکنند.

وی با بیان اینکه رفع معضل ترافیک در کلانشهر کرج یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد افزود: متأسفانه برخی از خطوط تاکسیرانی به صورت ناخواسته سبب بروز ترافیک می‌شوند که رفع این معضل نیازمند همکاری و تعامل است.

رئیس پلیس راهور کرج بیان داشت: براساس آمار موجود حدود 200 دستگاه تاکسی وجود دارد که مشکل ترافیک را دو چندان می‌کنند .

شرق با اعلام اینکه کلانشهر کرج فاقد خطوط ویژه اتوبوسرانی است افزود: هر ساله همزمان با بازگشایی مدارس مشکلات ما در زمینه ترافیک دو چندان می‌شود که لازم است تدابیر اساسی برای رفع این معضل اندیشیده شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار تصادفات طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته 80درصد کشته شدگان در تصادفات کشور و البرز عابران پیاده بودند که علت این وضعیت باید بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار