کد خبر: ۸۷۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 23 July 2020

  

تاکنون داروخانه آنلاین نداشته‌ایم و اگر کسی بخواهد از این فضا سوءاستفاده کند و داروی خاص یا روش درمانی خاصی را بدون مجوز وزارت بهداشت اعلام کند با او برخورد می‌شود.
 
سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در خصوص برخورد پلیس با متخلفانی که در فضای مجازی مدعی داروی قطعی کرونا هستند گفت: از اواخر سال ٩٨ و اوایل ٩٩ با شروع کرونا و به منظور جلوگیری از تخلفات و سواستفاده‌ها نسبت به کنترل فضای مجازی اقدام کردیم و دستگیری‌هایی در برخورد با متخلفین در موضوع کرونا داشتیم و تعداد زیادی از موارد و متخلفین دستگیر شده را به مراجع قضایی معرفی کردیم.

وی افزود: در بین افراد متخلف دستگیر شده، کسانی هم بودند که داروی قطعی درمان کرونا یا شیوه درمان کرونا را اعلام کرده بودند.

معاون اجتماعی پلیس فتا تاکید کرد: داروخانه آنلاین در فضای مجازی نداریم و تاکنون هیچ گونه مجوزی در این زمینه صادر نشده است و فروش دارو صرفا  در داروخانه‌ها انجام می‌شود. متاسفانه این افراد یک سری مجوز‌ها را هم اعلام می‌کنند که دروغین است و ما قطعا با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

پاشایی گفت: تاکنون هیچ گونه سایت فروش دارو به صورت آنلاین در فضای مجازی نداشته و نخواهیم داشت.

وی افزود: تاکنون داروخانه آنلاین نداشته‌ایم و اگر کسی بخواهد از این فضا سوءاستفاده کند و داروی خاص یا روش درمانی خاصی را بدون مجوز وزارت بهداشت اعلام کند با او برخورد می‌شود.

پاشایی افزود: تمام موارد لازم از سوی سیستم آموزشی و بهداشتی کشور  اطلاع رسانی می‌شود، هموطنان به این موارد توجه کنند و به تبلیغات و اطلاعات ارائه شده خارج از این چارچوب ترتیب اثر ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار