کد خبر: ۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 28 February 2015
رییس اداره تبلیغات شهرستان کرج گفت: در سه ماهه آخر امسال ۱۳ روحانی در روستاهای شهرستان کرج مستقر شدند و ۱۵۹ فعالیت فرهنگی انجام دادند.
به گزارش اداره کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام معینی با اعلام اینکه ۱۳ روحانی و مبلغ دینی در ۱۳روستای پر جمعیت شهرستان کرج تحت عنوان روحانیون مستقر فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: از مهمترین فعالیت های آنان اقامه نماز جماعت در مسجد محل استقرار و مراکز  علمی و آموزشی آن منطقه است.
معینی در ادامه تاکید کرد: بیان احکام، عقاید، اخلاق و  تربیت در خانواده به همراه ارائه مشاوره دینی، از جمله فعالیت های آنان و  همسرانشان در محل استقرار است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج، تعامل با تشکل های فرهنگی، مذهبی و سیاسی  محل، نظارت بر عملکرد کانون های فرهنگی، کتابخانه های مسجد و همچنین آموزش قرآن را از برنامه های آنان ذکر کرد.
حجت‌الاسلام معینی، خاطرنشان کرد: در سه ماهه چهارم سال ۹۳ از سوی روحانیون مستقر البرز ۱۵۹ عنوان فعالیت در زمینه های مختلف انجام شده است.
در پایان این مسئول فرهنگی سخنانش یادآور شد: آسیب شناسی در خصوص تحکیم خانواده، پیش‌گیری از  سوء مصرف مواد مخدر، توسعه فرهنگ زکات، توسعه فرهنگ نماز، امر به معروف، عفاف و حجاب و همچنین ایثار و شهادت از دیگر فعالیت های آنان محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار