با همت شهرداری و شورای اسلامی هشتگرد ، مرکز شماره گذاری خودرو در این شهر راه اندازی خواهد شد .
کد خبر: ۸۸۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 02 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» در جلسه مشترک شهردار، رئیس شورا، معاونین شهرداری و فرمانده پلیس راهور استان البرز، ضمن بررسی تفاهم نامه همکاری و حمایت لجستیکی مدیریت شهری از پلیس راهور ، مقرر شد تا با مساعدت شهرداری و در اختیار قرار دادن بخشی از ترمینال شهید صیاد شیرازی ، مرکز خدمات خودرویی و تعویض پلاک در این شهر راه اندازی گردد.
مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تقدیر از زحمات پلیس راهور در زمینه تسهیل در ترافیک خیابانهای اصلی ، رسیدگی به تصادفات و همکاری در بررسی و اجرای مصوبات کمیته فنی و ترافیک شهر ، از آمادگی شهرداری برای تعامل بیشتر و ارتقاء خدمات به شهروندان خبر داد.

یگانه گفت: زیرساخت‌های مناسبی در شهر هشتگرد در زمینه حمل و نقل ایجاد شده و انتظار می رود تا پلیس راهور با حضور مداوم در بلوار اصلی و سایر شریان‌های پرتردد با شهرداری در راستای تردد بدون مشکل شهروندان همکاری نماید.

شهردار هشتگرد با اشاره به بخشی از پروژه های عمرانی شهرداری ، روکش آسفالت معابر ، خط کشی ترافیکی و عابر پیاده ، نصب علایم و چراغهای راهنمایی و رانندگی ، احداث لاین کندرو در بلوار کارگر و بهسازی خیابانها را گامی مهم در کاهش تصادفات و آرام سازی و روان سازی ترافیک شهری دانست که با اعتبار مناسبی در حال اجراست .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار