رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با بیان اینکه معوقات پرسنل این بیمارستان پرداخت می‌شود، گفت: حدود ۲۰ روز است که هزینه درمان در این بیمارستان با تعرفه خصوص انجام می شود.
کد خبر: ۸۸۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 02 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» مهدی خسروی در نشستی که در محل این بیمارستان برگزار شد، اظهار داشت: اواخر آبان‌ماه سال گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) طی مزایدی به ما واگذار شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر 315 نفر پرسنل در مجموعه مشغول به‌کار بودند و بیمارستان با تعرفه نیمه دولتی فعالیت می‌کرد، افزود: زمانی که بیمارستان را تحویل گرفتیم باتوجه به اینکه بخش خصوصی خریداری کرده بود باید تعرفه آن تغییر پیدا می‌کرد که این مهم محقق نشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج، بیان کرد: علیرغم اینکه در درون سیستم پذیرش مریض نداشتیم اما بدون تعدیل نیرو همکاری را با افراد ادامه دادیم و اگر کسی این مجموعه را ترک کرده طبق خواسته خود رفته است.

خسروی با اشاره به اینکه پرسنل مجموعه‌ای که هیچ‌گونه فعالیتی نداشته است بالغ بر 10 هزار ساعت اضافه کاری دارد، عنوان‌کرد: این بیمارستان تنها با 60 پرسنل رسمی قرارداد دارد و مابقی را می‌توانستیم اخراج کنم اما این‌کار صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه ادامه همکاری با تمامی پرسنل به این دلیل بود که انتظار می‌رفت فعالیت‌های بیمارستان خیلی زود آغاز شود، تصریح کرد: قریب به 10 ماه است که جنگیدیم تا توانستیم تعرفه خصوصی را برای این بیمارستان بگیریم که در روند کسب این تعرفه با بسیاری عدم همکاری روبرو بودیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با عنوان اینکه این مجموعه در حال حاضر آمادگی پذیرش دارد و بخش‌های اورژانس، درمانگاه و کلیه بخش‌های تخصصی فعال هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت 89 عمل جراحی، 33 زایمان داشته و از امروز نیز بخش قلب راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در اسفند و فروردین پذیرش بیماران کرونایی داشت، گفت: در صورت رسیدن استان به نقطه بحرانی مجدد آمادگی پذیرش بیمار کرونایی را داریم.

خسروی با اشاره به کمبودهای برخی بخش‌های تخصصی مانند دیابت در شهر کرج، افزود: افراد بجای کارشکنی برای کمک به کاهش این کمبود ها ما را یاری کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با اشاره به معوقه پرداخت حقوق برخی از پرسنل، بیان کرد: طی جلسه ای که با پرسنل انجام شد مقرر شد در چند نوبت این معوقات پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار