چهار فرد آدم ربا در استان البرز پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 03 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه چهار باغ استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

طی تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که چهار فرد ناشناس پس از ضرب و شتم مرد ۴۸ ساله ساکن منطقه چهارباغ و خواهرزاده اش در مقابل منزلشان، وی را با ۲ دستگاه خودرو پرشیا و زانتیا ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

تحقیقات در خصوص شناسایی آدم ربایان ادامه داشت تا این که یکی از آدم ربایان با خانواده وی تماس گرفته و در خواست مبلغ  چهارمیلیارد ریال در قبال آزادی مرد ۴۸ ساله کردند.

کارآگاهان با آموزش خانواده گروگان و تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی و افراد مرتبط با فرد ربوده شده در نهایت دریافتند که خودرو آدم رباها به سمت تهران حرکت کرده که به سرعت وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضائی به تهران اعزام و پس از استعلام‌های صورت گرفته مسیر حرکت  خودروها را در حوالی شهرستان اسلامشهر تهران ردیابی کردند.

بر اساس این گزارش، با تلاش‌های گسترده پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و فرد ربوده شده که با دست و پای بسته در داخل سوله ای زندانی شده بود در سلامت کامل در کمتر از ۱۰ ساعت رها و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، متهمان در تحقیقات پلیسی، علت آدم ربایی را اختلاف مالی و طلب مبلغ ۶ میلیارد ریال از فرد ربوده شده عنوان کردند که قصد داشتند با توسل به زور و اقدام به آدم ربایی طلب خود را از وی وصول کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار