افسون تیزویر گفت: شهروندان در صورت مشاهده تجمعات، عروسی و همایش ها می توانند با سامانه 190 تماس بگیرند تا سامانه بهداشت برخوردهای لازم را با متخلفان انجام دهد.
کد خبر: ۸۸۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 03 August 2020
به گزارش «تابناک البرز» معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزایش تعداد بیماران کرونایی را ثمره عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در 15 روز اخیر دانست و در جمع خبرنگاران، گفت: سوار کردن سه مسافر در تاکسی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهم ترین اقدامی است که سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج باید در دستور کار قرار دهد.
 افسون تیزویر با اشاره به ممنوعیت مراجعه به پزشک برای انجام خدمات مرتبط با زیبایی، افزود: در صورتی که شهروندان با مشکلات جدی همراه شوند می توانند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به مراکز درمانی مراجعه کنند، البته در فضای بسته مترو امکان جابجایی هوا وجود ندارد و شیوع ویروس آسان می شود.
 وی با تاکید بر اینکه اگر مردم می دانند در مترو مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود، از جایگزین دیگری برای حمل و نقل استفاده کنند اظهار داشت: همچنین عدم نظارت بر وضعیت حمل و نقل مسافر توسط تاکسی و اتوبوس عواقبی جز به خطر افتادن جان مردم ندارد. رعایت فاصله یک و نیم متریاز دیکدیگر، شست و شوی مداوم دست ها و استفاده از ماسک سه اصل مهمی است که می تواند در پیشگیری از شیوع کرونا موثر باشد.
 معاون فنی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه گزارش تخلفات بهداشتی توسط مردم می تواند بازوی کمکی ناظران دانشگاه علوم پزشکی البرز باشد، گفت: شهروندان استان در صورت مشاهده تجمعات، عروسی و همایش ها می توانند با سامانه 190 تماس بگیرند تا سامانه بهداشت برخوردهای لازم را با متخلفان انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار