مدیرکل استاندارد البرز از شهرداری های استان خواست نسبت به نوسازی و استاندارد سازی وسایل بازی و سرگرمی پارک های استان اقدام لازم به عمل آورند.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 06 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» فتانه شکرالهی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون توسط بازرسان ویژه این اداره کل در مجموع ۱۳۲ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی در سطح استان انجام شده که تذاکرات لازم داده شده است.

وی بیان داشت : اگرچه به علت شیوع ویروس کرونا بیشتر شهربازی های استان از ابتدای سال جاری تعطیل شده است، اما این اداره کل استاندارد البرز برای حفظ سلامت شهروندان و کودکان به نظارت های خود ادامه می دهد تا در صورت بازگشایی مشکلی برای مردم کودکان ایجاد نشود.
شکرالهی با تاکید بر اهمیت استانداردسازی تجهیزات تفریحی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده تجهیزات تفریحی معیوب و حادثه آفرین در هریک از پارک ها و شهربازی ها ضمن تماس با شماره تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل  استاندارد البرز مراتب را اعلام کنند تا نسبت به رسیدگی به شکایاتشان در اسرع وقت اقدام شود. 
وی افزود: سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد البرز در طول شبانه روز آماده دریافت و رسیدگی به شکایت های مردمی است. 
وی تصریح کرد: صاحبان و مدیران شهربازی های استان ملزم به استاندارد سازی تجهیزات مکانهای تفریحی می باشند و ضروری است با کارشناسان این اداره کل همکاری مناسب داشته باشند. 

سال ۱۳۸۰ به علت نا ایمن بودن تجهیزات بازی در پارک نبوت کرج تعدادی از شهروندان جان خود را از دست دادند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار