کد خبر: ۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰ 01 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از تسنیم: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی از سنددار شدن تمام موقوفات خوی خبر داد.

حجت‌الاسلام مقصود محمودی رئیس اوقاف خوی در گفت‌وگوی خبری،اظهار داشت: امسال 25 وقف جدید با ارزش ریالی200میلیارد ریال در خوی به ثبت رسیده است.

وی افزود: وقف‌های انجام شده در جهت توسعه رسانه‌ها، مساجد، تبلیغ و ترویج مبانی قرآنی و اهل‌بیت(ع)، بیماری‌های صعب‌العلاج و ترویج و توسعه حوزه‌های علمیه در این شهرستان انجام گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی از سنددار شدن تمامی موقوفات این شهرستان خبر داد و گفت: سنددار شدن موقوفات راهی برای حفظ و حراست از موقافات به شمار می‌رود.

مقصودی با بیان اینکه خوی رتبه اول استانی را در زمینه وقف کسب کرده است، گفت: این شهرستان با ثبت وقف‌های مختلف که از سوی واقفان خیراندیش انجام گرفته است رتبه اول استانی را در زمینه وقف کسب کرده است.

رِئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوی با اشاره به برگزاری همایش ملی گرامی‌داشت آیت‌ الله حاج میرزا ابراهیمی خویی یکی از بزرگ‌ترین واقفان خیر اندیش کشور بیان کرد: جهت تجلیل از مقام واقفین خیر اندیش در روز 14 اسفند‌ ماه نخستین همایش ملی گرامی‌داشت آیت‌الله میرزا ابراهیم خویی با حضور و سخنرانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کل کشور و نماینده ولی‌فقیه در خوی برگزار می‌شود.

مقصودی تصریح کرد: مسئله وقف یکی از مهم‌ترین مسائلی است که لزوم توجه جدی به آن در جامعه احساس می‌شود و لازم است که مسئولین امر با برگزاری برنامه‌های لازم فرهنگ وقف را درجامعه نهادینه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار