کد خبر: ۹۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 06 September 2015

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری کرج بر ایجاد نشاط همگانی در کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین سعیدی سیرایی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مربیان ورزشی اظهار کرد: توسعه ورزش در بین خانواده‌ها و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین اقدامات و برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این حوزه موفق عمل کنیم باید با ورزش آشتی کنیم و در این حوزه با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی ورزش همگانی را در سطح جامعه بیش از پیش ترویج و نهادینه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مربیان ورزشی سفیران توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی باشند، ‌تأکید کرد: شهرداری کرج در تمام زمینه‌ها همکاری کامل با ادارات و هیئت‌های ورزشی در سطح استان را داشته و تاکنون کارهای بسیاری صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به مدال‌آوران شهر کرج در سطوح ملی و بین‌المللی اظهار کرد: وجود این پتانسیل در سطح شهر کرج بیان‌کننده توان بالای ورزشی جوانان و نوجوانان است و پیشتاز تمامی ورزش‌ها، ورزش همگانی است و اگر از هم اکنون برنامه‌ریزی و ترویج آن در شهر صورت نپذیرد لطماتی بر سلامت جسمانی افراد جامعه وارد می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج ضمن یادآوری به‌کارگیری مربیان ورزش‌های همگانی در مراکز پر تراکم شهر جهت گسترش فرهنگ ورزش و افزایش سلامت جسمی و روحی میان شهروندان گفت: با توجه به وجود سالن‌های ورزشی در سطح شهر کرج علاوه بر اختصاص سانس‌های مخصوص بانوان، امکان آنکه برخی سالن‌ها ویژه بانوان تجهیز شود و به این قشر از جامعه اختصاص یابد وجود داشته و نیاز است تا به کمک مربیان ورزشی خانم، این سالن‌ها به استانداردهای مورد نیاز بانوان در آمده و جایگاه ویژه ورزشی برای آنها تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار