کد خبر: ۹۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 07 September 2015

رئیس هیئت کشتی استان البرز از صدور مجوز حضور ۳۲ کشتی گیر البرزی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.

مسیب دهبالایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور آبان ماه امسال برگزار می شود و با توجه به رتبه بندی هیئت های استانی سهمیه هر منطقه از سوی فدراسیون کشتی اعلام شده است.

وی افزود: براساس سهمیه اعلام شده البرز با ۱۶ کشتی گیر فرنگی کار، ۱۶ کشتی گیر آزادکار، ۶ مربی و ۲ سرپرست در این مسابقات حضور دارند.

دهبالایی ادامه داد: البرز با داشتن ۳۲ کشتی گیر در این مسابقات پس از تهران و مازندران بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده است.

رئیس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه این سهمیه بالا نشان از پویایی کشتی در البرز دارد گفت: بر خلاف اظهار نظر برخی ها که به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت های کشتی البرز هستند این ورزش در بهترین شرایط خود در این سالها به سر می برد و تلاش مجموعه هیئت استان و شهرستان های تابعه رشد و توسعه بیشتر کشتی و تقویت جایگاه این استان در سطح ملی است.

قهرمانی نوجوانان البرز در کشتی ساحلی کشور

وی در ادامه به حضور تیم های البرز در دومین دوره مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که به میزبانی شهرستان نور مازندران برگزار شد تیم البرز در رده نوجوانان عنوان قهرمانی را به دست آورد و بالاتر از استان های مدعی چون مازندران به مقام قهرمانی رسید.

دهبالایی پتانسیل البرز در کشتی ساحلی را بالا دانست و گفت: با روندی که در این ورزش داریم امید داریم تا در آینده نزدیک در سطح بین المللی نیز مدال آوری کنیم.

وی افزود: تمام ظرفیت های موجود در کشتی البرز را به کار گرفته ایم تا این ورزش در حد نام و اعتبار خود در کشور حضور پیدا کند و در این مسیر نیاز به حمایت مجموعه استان و خانواده بزرگ کشتی البرز داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار