کد خبر: ۹۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 08 September 2015

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از احداث قطعه مجاور 10 در آرامستان بهشت سکینه (س) خبر داد و گفت: این قطعه با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

غلامرضا رضوانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر خرید قبر نزدیک قبور متوفیان خود سازمان آرامستان ها بر آن شد تا قطعاتی مجاور دیگر قطعات احداث کند.

وی با اشاره به اینکه در این قطعه قبور به صورت خانوادگی طراحی شده است، اظهار کرد: قبرها به صورت ردیفی و در هر ردیف 10 قبر قرار گرفته است.

وی مساحت قطعه مجاور 10 را شش هزار متر مربع ذکر و با اشاره به اینکه مجموعا هزار و 363 قبر در این قطعه قرار دارد، افزود: سازمان آرامستان ها در تلاش است با ارائه خدمات مناسب رضایت شهروندان را کسب کرده و آرامش را به روحیه شهروندان تزریق کند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج به دیگر اقدامات سازمان در راستای کسب رضایت شهروندان اشاره کرد و گفت: بازسازی قطعه های قدیمی از این اقدامات است که در گذشته ای نه چندان دور در قطعات یک، شش و هفت اجرایی شده است.

رضوانی بیان کرد: قطعه هفت با مساحت هفت هزار و 540 متر و قطعه شش با مساحت دو هزار و 131 متر مورد ساماندهی و بازسازی قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان بهشت سکینه سنگفرش کردن مسیرهای تردد شهروندان بین قطعات و خیابان ها را از دیگر اقدامات در آرامستان بهشت سکینه (س) نام برد و گفت: با توجه به اینکه آسفالت در هوای سرد و گرم دچار ترک خوردگی شده و ناهمواری هایی در سطح مسیر تردد عابرین پیاده و زائرین اهل قبور به وجود می آید، سازمان آرامستانها بر آن شد تا با استفاده از روش های کارشناسی نسبت به افزایش دوام پروژه های عمرانی اقدام نماید.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات دیگری از جمله آبیاری درختان به صورت قطره ای، ایجاد باغچه در بخشی از آرامستان، ایجاد زیبایی های بصری در این محل و... اجرا درآمد. همچنین سیاست های سازمان آرامستانها در آینده بر مبنای ارائه خدمات نوین رفاهی تعریف شده که امید است شاهد تحقق آنها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار