فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز گفت: از ۲۰ آبان ماه روز بنا شده کلیه صنوف ۲،۳، و ۴ نهایتاً تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 08 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» نورمحمد فردی با اشاره به اینکه البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، اظهار کرد: اگر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت باشیم، ویروس کرونا به اپیدمی تبدیل می‌شود و آن زمان است که باید منتظر وقوع فاجعه انسانی باشیم.

وی ادامه داد: از اول مهر تا کنون در موج سوم شیوع این ویروس قرار داریم و طی این مدت تعداد فوتی‌ها در مقایسه با موج اول  و دوم رو به افزایش است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مسئولان و مردم برای کنترل کرونا توضیح داد: با تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا بنا شده دستگاه‌های ذیربط عضو در این قرارگاه اهتمام بیشتری برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغ شده را داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: مردم هم باید با مسئولان تعامل کافی را داشته باشند و اصول «ماسک از خانه تا خانه»، حفظ فاصله اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و شستشوی مستمر دست‌ها را رعایت کنند.

فردی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید از ۲۰ آبان گفت: از این روز بنا شده کلیه صنوف ۲،۳، و ۴ نهایتا تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر واحد صنفی  نسبت به این ابلاغ بی تفاوت باشد، در مرحله اول اخطار شفاهی در مرحله دوم اخطار کتبی و جریمه و اگر باز هم رعایت نکرد به مدت یک هفته پلمب می‌شود.

وی افزود: روسای ادارات نیز باید نظارت دقیقی بر استفاده کارکنانشان از ماسک داشته باشند و با تعامل با حراست از ورود ارباب رجوع بدون ماسک جلوگیری کنند.

فردی گفت: اگر با اعمال محدودیت‌های فوق وضعیت شیوع کرونا در استان کنترل نشود ناچار به اعمال محدودیت‌های مجدد ترددی در ورودی و خروجی استان شویم تا بتوانیم از خروج خودروهای بومی به خارج از استان و ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار