مدیرکل تبلیعات اسلامی استان البرز با بیان اینکه مرحله جدید رزمایش مواسات در ۱۴ محور در استان اجرا می‌شود، گفت: یکی از محورهای این رزمایش در حوزه اشتغال است که دوهزار شغل جدید در این راستا فرآهم می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 10 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام مهدی ولائی برحق با بیان اینکه قرار گاه مرکزی مواسات و همدلی استان البرز با حضور  15 نهاد با محوریت نماینده ولی فقیه در استان پس از فرمان رهبر معظم انقلاب راه اندازی شد، اظهارداشت: این رزمایش در چندین مرحله به صورت هماهنگ در استان انجام شد اما در مرحله جدید با توجه به فرامین رهبری مبنی بر حضور دوباره جوانان مقرر گردید به صورت متفاوت در عرصه های مختلف کار انجام شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته این دوره جدید بنا شد با محوریت  سازمان تبلیغات و همراهی دیگر نهادها این کار تداوم پیدا کند، افزود: در این راستا مرحله جدید این رزمایش در  14 عنوان  از ولادت حضرت زینب(س) تا شهادت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فعالیت انجام می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه این برنامه روزانه عناوین مختلفی دارد، بیان کرد: روز اول اجرای این طرح که برابر است با 30 آذر با عنوان" قدرشناس شماییم" به تکریم پرستاران پرداخته می‌شود، "هم نفس" عنوان روز دیگر این برنامه است که با محوریت بانوان این کار انجام می‌شود و از بانوان جهادی فعال که در این مدت حضور فعال داشتند تکریم می‌شوند. 

وی در خصوص نام‌گزاری دیگر روزهای این طرح، تصریح کرد:  روز "شهیدمجاهد"، " قهرمان فردا"،" بیاد درگذشتگان"، "مرادریاب"، " کارآفرینی و اشتغال" که ایجاد دو هزار شغل مقدماتش فرآهم شده است، "دخیل"، " گفتمان برتر" و " البرز " همدل از دیگر عنوان این روزها است.

ولائی برحق با عنوان اینکه تلاش شده این برنامه بیشتر به سمت مردمی شدن است، خاطر نشان کرد: این طرح با حضور پررنگ گروه‌های مردمی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار