کد خبر: ۹۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶ 14 September 2015

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: نشست کتاب خوان از سلسله نشست های به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده با مشارکت کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالین حوزه کتاب روز سه شنبه در سالن شهرداری منطقه 3 کرج برگزارمی شود.

گلشن شیرمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هشتاد و هفتمین نشست کتاب خوان را کتابخانه های عمومی فردیس با حمایت اعضای انجمن کتابخانه های این شهرستان در حالی برگزار می کند که در روزهای پایانی شهریور ماه و در آستانه آغاز فصل دوباره شکفتن لاله های علم و دانش، فصل شروع مدارس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک گذاری کتابهای خوانده شده، معرفی کتاب های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمند سازی کتابداران از طریق مطالعه، آشنایی با شیوه های استاندارد معرفی کتاب از جمله اهدافی است که در این راه دنبال می کنیم.

وی افزود: در این نشست دوازده نفر از فعالان و مطالعه کنندگان کتاب ، هر کدام به میزان 7 دقیقه، به ارائه گزارشی از کتابی که مطالعه کرده اند می پردازند و این جلسات با همکاری جدی کانون های ادبی کتابخانه های استان در طول سال ادامه خواهد داشت. انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دین، تاریخ، روانشناسی، ادبیات، شعر، قصه و رمان، کودک و نوجوان، سبک زندگی، طب و تغذیه و بهداشت عمومی، خانواده و ازدواج از موضوعات کتابهایی است که در این نشستها ارائه می شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس گفت: در حاشیه این نشست هر فردی با معرفی کتاب خود ، ان را جا خواهد گذاشت تا نفر بعدی بردارد و مطالعه کند طرح کتابت را جا بگذار به طور رسمی از این نشست در فردیس آغاز و مطلع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خواهد شد.

اکنون شهرستان فردیس دارای 9 باب کتابخانه شامل چهار کتابخانه عمومی و پنج کتابخانه مشارکتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار