کد خبر: ۹۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 16 September 2015
فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه محمدشهر کرج گفت: سه گردان عاشورا، بیت‌المقدس و گردان امنیتی امام علی(ع) در مراسم رژه هفته دفاع مقدس حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، قدرت‌الله رازینی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نقطه اوج حماسه‌سازی جوانان این مرز و بوم بود، حماسه‌ای که با خون این عزیزان سال‌ها آزادی و عزت را برای ایران عزیز اسلامی به ارمغان آورده است.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران را یک امر مهم و ضروری دانست و افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هر سال، زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و ایثارگری است، که از افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محمدشهر عنوان کرد.

رازینی در خصوص برنامه‌های سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) در هفته دفاع مقدس، از حضور سه گردان عاشورا و بیت‌المقدس و گردان امنیتی امام علی (ع) در برنامه رژه نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این مراسم در 31 شهریور همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 8 صبح در استان البرز برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه جواد‌الائمه (ع) البرز گفت: برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس، به صدا در آوردن زنگ مدارس و تبیین اهداف دفاع مقدس برای دانش‌آموزان، برگزاری شب خاطره، دیدار با رزمندگان و جانبازان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، مراسم گردهمایی یادگاران دفاع مقدس با حضور سخنرانان و راویان دفاع مقدس در محمدشهر، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، شرکت در نماز جمعه محمدشهر از برنامه‌های این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار