کد خبر: ۹۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 16 September 2015

استاندار البرز گفت: سرمایه گذاران خارجی از ارکان تاثیرگذار در عرصه اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، سید حمید طهایی شامگاه روز گذشته(24شهریور)، در نشستی که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اوکراین و هیات 75 نفره اوکراینی در اتاق بازرگانی البرز در کرج برگزار شد، اظهار کرد: البرز از پتانسیل‌های ویژه‌ای دربخش کشاورزی، صنعت و فناوری‌های نوین برخوردار است.

وی افزود: همچنین وجود 150 هزار دانشجو در مراکز علمی ، دانشگاهی و تحقیقاتی البرز از دیگر ظرفیت‌های البرز به شمار می‌رود که می‌توان با برنامه‌ریزی از این پتانسیل‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

این مقام مسئول همچنین به تولید داروهای انسانی و دامی و وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام در این استان اشاره کرد و گفت: این فرودگاه که در مرکزیت استان استقرار دارد از این ظرفیت برخوردار است که باگسترش خدمات و بسترسازی مناسب در آینده نزدیک به هاب توزیع کالا و صادرات در کشور تبدیل شده و کالاهای ساعتی نظیر گل و گیاه، میوه و… را به مقصد برساند.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه به وضعیت قرارگیری استان در مجاورت پایتخت اشاره کرد و با بیان اینکه این همجواری فرصت‌هایی را فرا روی البرز قرار داده است، گفت: این همجواری موجب شده تا به راحتی از ظرفیت‌های نخبگان و حضور وزرا و مسئولان کشوری در استان بهره مند شده و از آن در مسیر توسعه استفاده شود.

وی در پایان به حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور اوکراین و هیات 75 نفره اوکراینی در اتاق بازرگانی البرز اشاره کرد و یادآورشد: سرمایه گذاران خارجی از ارکان تاثیرگذار در عرصه اقتصادی هستند لذا باید تلاش داشته باشیم تا بتوانیم با فراهم آوردن شرایط مناسب مسیر سرمایه گذاری آنان را در البرز فراهم آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار