کد خبر: ۹۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 16 September 2015

یکی از فعالان هندبال استان البرز گفت: هندبال استان البرز در سال‌های اخیر مسیر نابودی و سقوط را انتخاب کرده است.

مرتضی خادمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز با بیان این که رییس هیات هندبال البرز بعد از سال‌ها حضور در این مسئولیت کار مثبت و سازنده‌ای انجام نداده است، گفت: متاسفانه با وجود ریاست 8 ساله حسین داریا بر هندبال استان تا به امروز هیچ کار مثبتی صورت نگرفته و هر روز شاهد افول بیشتر این رشته پرطرفدار در البرز هستیم.

وی با بیان آن که اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل ناکارآمدی هیات هندبال، سالن شریعتی را از آنان گرفته است، افزود: این نزول به حدی جدی است که در شرایط فعلی هیچ کدام از تیم‌های هندبال استان البرز نه سانس تمرینی دارند و نه سالن اختصاصی .

خادمی با اشاره به قدرت هندبال کرج در سال‌های گذشته، گفت: هندبال کرج در گذشته عناوین بسیار خوبی در سطح کشور کسب و بازیکنان زیادی به تیم‌های ملی معرفی می‌کرد اما امروز با ضعیف شدن آن، خبری از اقتدار گذشته نیست و حتی در سطح آموزش و پرورش نیز نمی‌توانیم رتبه‌ای قابل توجه کسب کنیم.

وی با اشاره به ضعف هیات هندبال البرز در حوزه فنی و اداری، یادآور شد: متاسفانه حسین داریا توانمندی لازم را برای خارج کردن هندبال البرز از شرایط فعلی ندارد و نیروهای غیر متخصص هیات نیز نمی‌توانند او را در این وضعیت کمک کنند!

خادمی در پایان گفت: امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان با بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، نسخه شفابخشی برای بهبودی هندبال کرج و البرز بنویسند تا بیش از این شاهد تخریب این رشته ورزشی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار