کد خبر: ۹۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 16 September 2015

رئیس هیئت شطرنج استان البرز گفت: در قالب یک طرح ساماندهی مدارس شطرنج فعال در استان البرز درجه بندی می شوند.

مهدی کیانپور در گفتگو با مهر اظهار کرد: تیم مدیریتی شطرنج استان البرز پس از برگزاری انتخابات این هیئت ورزشی در ماه گذشته ساماندهی مدارس شطرنج در استان البرز را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری واحد اماکن اداره کل ورزش و جوانان استان البرز آغاز شده است ضمن برخورد با فعالیت مراکز آموزشی غیرمجاز، مدارس موجود بر اساس کیفیت و نوع خدمات خود رتبه بندی می شوند.

کیانپور با بیان اینکه در این راستا اخطار قانونی لازم به مدارس غیرمجاز داده شده است گفت: خوشبختانه بخش اعظمی از این مدارس با تشکیل پرونده در حال طی فرآیند اداری و اخذ مجوز هستند.

رئیس هیئت شظرنج استان البرز ادامه داد:حجم زیادی از نونهالان و نوجوانان در مدارس شطرنج تحت آموزش هستند و هیئت استان تلاش می کند با رصد کامل فعالیت ها بر کیفیت خدمات آموزشی وجلب اعتماد بیشتر خانواده ها بیفزاید.

وی بیان کرد: خوشبختانه شطرنج البرز از فضای نامساعد دو سال گذشته فاصله گرفته و در سایه یک همکاری مشترک با فعالان این ورزش برنامه های استان در بخش های مختلف به خوبی در حال اجراست.

کیانپور با اشاره به برگزاری دور پایانی جام فکر برتر در روز های پنجشنبه و جمعه هفته جاری در خانه شطرنج کرج گفت: پس از برگزاری این مسابقات رقابت های قهرمانی البرز در رده های مختلف سنی در آبان ماه برگزار می شود که حکم انتخابی مسابقات کشوری را دارد.

وی در پایان به وضعیت شطرنج در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص در یک همکاری مشترک با ادارات ورزش شهرستان ها، در صدد فعال کردن شطرنج در نقاظ مختلف استان هستیم که در این راستا شهرستان نظرآباد به سطح قابل قبولی از فعالیت رسیده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار