فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان البرز مطرح است.
کد خبر: ۹۷۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 03 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهرور در حاشیه بازدید از یکی از کارگاه‌های تولید شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در شرایط امروز جامعه بخش صنعت و معدن به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های اقتصادی و بزرگ‌ترین بخش مولد کشور تبدیل شده است که نقشی کلیدی و حیاتی در تولید و اشتغال ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با دارو بودن منابع عظیم صنعتی و معدنی توانسته است در بسیاری از تولیدات در رده‌های برتر جهانی قرار گیرد، تصریح کرد: بدون شک با بهره‌گیری کامل از دانش و فناوری داخلی و ملی، از تأثیر تحریم‌های ظالمانه عبور کرده و کارنامه خوبی در زمینه تولیدات صنعتی و معدنی از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: این شهرستان نیز با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان البرز دارای جایگاه خاص و ممتازی در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و معدن در این شهرستان باشیم.

مهرور متذکر شد: فرمانداری ساوجبلاغ نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از هر اقدامی برای رفع موانع تولید فروگذار نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار