رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای در عملیات کارآگاهان پایگاه دوم این پلیس و اعتراف آنان به ۲۰ فقره سرقت موبایل خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 07 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد نادربیگی بیان داشت: در پی چندین فقره موبایل قاپی در مناطق غربی شهر کرج که در همه این موارد مال باختگان عنوان کرده بودند سارقان ۲ راکب یک دستگاه موتورسیکلت بودند که بعد از سرقت به سرعت متواری می شدند، موضوع با حساسیت ویژه از سوی کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز پیگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل های کارشناسی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام هویت ۲ نفر که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به ۲۰ فقره موبایل قاپی از عابران پیاده در شهر کرج اقرار و عنوان کردند در برخی مواقع که عابران پیاده مقاومت می کردند با تهدید سلاح سرد موبایل آنها را سرقت کرده و متواری می شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان سرقت های صورت گرفته از سوی این متهمان، تصریح کرد: پس از اعتراف صریح متهمان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار