رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: با توجه به موج جدید شیوع کرونا مراکز آموزش رانندگی در استان تعطیل خواهد بود، همچنین مرکز تعویض پلاک قزلحضار تا اطلاع بعدی تعطیل است.
کد خبر: ۹۷۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 07 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» غلامعلی شرق در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان باهماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان و برابراعلام پلیس راهور ناجا ازروزچهارشنبه ۱۶ تیر ماه سال جاری، مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی افزود: کلیه کلاس‌های آموزش آئین نامه و فنی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور در آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل است و فقط آزمون‌های عملی رانندگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزشگاه‌ها انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان، با بیان این که هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط در این زمینه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مسافرت های غیر ضرروی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار