مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: قبلا متقاضیان برای دریافت کارت خود باید به پست چهارراه طالقانی کرج مراجعه می‌کردند اما در حال حاضر از طریق دفاتر پیشخوان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 12 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد علی رفیع پور با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت ملی‌های هوشمند در البرز اظهار کرد: پرونده ثبت درخواست برای صدور کارت ملی هوشمند در البرز بسته شده و در حال حاضر صرفا برای کسانی که تازه به شرایط دریافت این کارت رسیده و یا به تازگی به استان مهاجرت کرده و پیش از این برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند، ثبت درخواست صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد کارت‌های اخذ درخواست شده تا کنون صادر شده و به استان رسیده است و متقاضیان باید منتظر پیامک اعلام وصول خود باشند.

وی توضیح داد: البته کسانی هستند که علی رغم ارسال پیامک، هنوز برای دریافت کارت ملی خود اقدام نکرده‌اند و علاوه بر این عده‌ای هم هستند که به هر دلیل شماره تماس خود را تغییر داده و متوجه ارسال پیامک نمی‌شوند.

رفیع پور با اشاره به اینکه به دنبال تغییر رویه نحوه واگذاری کارت‌های ملی هوشمند هستیم، گفت: قبلا متقاضیان برای دریافت کارت خود باید به پست چهارراه طالقانی کرج مراجعه می‌کردند اما در حال حاضر از طریق دفاتر پیشخوان توزیع می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: قرار شده روند واگذاری برون سپاری شود و با این کار سرعت تحویل کارت‌های ملی‌ سرعت می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار