نداشتن حداقل هایی چون آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، محل استراحت و ماز خانه از مهم ترین دغدغه های فعالان بازار خودروی کیانمهر کرج است.
کد خبر: ۹۷۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 17 July 2021
فقر امکاناتِ بازار ۱۳ ساله خودرو در کیانمهر/ شهرداری کرج به وعده هایش عمل نکرد
به گزارش «تابناک البرز» بازار خودروی کیانمهر با مساحت ۲۱ هزار متر مربع، تنها بازار خرید و فروش خودرو در استان البرز است.
این بازار با گذشت ۱۳ سال از عمر خود، هنوز از امکانات رفاهی مناسب برخوردار نیست به گونه ای که اغلب مراجعه کننده ها و مشاوران از عدم حمایت ها می گویند.
نداشتن حداقل هایی چون آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، محل استراحت، نماز خانه و مشکلات بیرون از بازار از مهم ترین دغدغه های فعالان آن است.
آنها معتقدند افرادی که از بیرون مجموعه نسبت به عموم کلاه برداری می کنند برای بازار کیانمهر مشکلاتی را ایجاد کرده اند زیرا عواقب این کار به نام آنها تمام می شود.
خورشیدی بهره بردار بازار خودروی کیانمهر می گوید؛  شهرداری به هیچکدام از وعده هایی که به من داده عمل نکرده است.
به گفته وی شهرداری حتی زمان کرونا هم مبالغ مد نظر خود را از بازار کیانمهر دریافت کرده است، مددی نماینده کاسبان خودرو کیانمهر هم معترض است.
وی می گوید؛ متاسفانه تا به حال جواب قانع کننده ای از سوی مسئولین نسبت به مشکلات بازار خودرو کیانمهر دریافت نکرده ایم.
و اما خسرو زاده مسئول سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اختصاص یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۰ به بازار خودرو خبر می دهد.
البته وعده داده شد که آب شرب بازار خودرو هم رسیدگی شود، اگر چه انتظار می رود در سال پیشتیبانی ها و مانع زدایی ها مسئولین چاره ای اساسی برای بازار مذکور بیاندیشند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار