کد خبر: ۹۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 20 September 2015
رییس کل دادگستری استان البرز گفت: با ایجاد کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، بستر لازم برای جذب بیشتر سرمایه گذاران در استان البرز فراهم شد.

احمد فاضلیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکنون کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان البرز تشکیل شده تا بتوانیم با حمایت های قانونمند سبب رشد و شکوفایی بیشتر سرمایه گذاری در این استان باشیم.

وی بیان کرد: این کمیته به حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان البرز کمک خواهد کرد و به تولیدکنندگان نیز این قوت قلب را می دهد که با خیالی آسوده به دنبال تولید و گرداندن چرخه اقتصادی باشند.

رییس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: به طور قطع دستگاه قضا از این پس حامی فعالان اقتصادی خواهد بود و به صورت قانونمند بستر لازم را برای امنیت بیشتر سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.

فاضلیان ادامه داد: ما می خواهیم سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بدون دغدغه کارهای خود را انجام دهند و یقین بدانید از همه توان خود برای فراهم کردن چنین جوی در استان البرز تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به ترویج قانونمداری در استان البرز گفت: اگر بتوانیم فرهنگ قانونمداری را در استان البرز به خوبی جا بیاندازیم روز به روز شاهد کم شدن مشکلات و بیشتر شدن دوستی ها خواهیم بود.

رییس دستگاه قضا در استان البرز گفت: در شرایط فعلی بیشتر گرفتاری های ما به دلیل عدم پایبندی به قانون است که امیدوارم با ترویج فرهنگ قانونمداری معضلات موجود کم و کمتر شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار