مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اعلام شرط برخورداری موسسات خیریه از معافیت مالیاتی طی اطلاعیه وزارتخانه کار به استان ها خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 07 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» حسین فلاح نژاد با تشریح نحوه برخورداری موسسات خیریه از معافیت مالیاتی گفت: بنا بر اعلام معاونت رفاه در وزارت متبوع شرط برخورداری موسسات خیریه از معافیت مالیاتی پرداخت از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا انجام می شود.

وی ادامه داد: بر اساس بند «و» تبصره 17 قانون بودجه سال 1400 کل کشور، همه موسسات خیریه باید از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ به بعد تمامی پرداخت ها و حمایت های نقدی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا و درج شناسه 14 رقمی در قسمت بابت (نخست عدد 110 و سپس شناسه ملی یازده رقمی موسسه خیریه) انجام دهند و سپس در چند روز آینده نسبت به ثبت نام در سامانه به آدرس اینترنتی tab17.mcls.gov.ir اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی همچنین یادآور شد: در این مرحله نیازی به ورود اطلاعات مربوط به پرداخت های حمایتی در سامانه نیست صرفا درج شماره حساب های بانکی درخواستی از موسسات به هنگام ثبت نام در سامانه کفایت می کند و همچنین ثبت نام موسسات خیریه در سامانه تا اطلاع ثانوی، محدودیت زمانی ندارد.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد : متقاضیان می توانند جهت دریافت پاسخ و اطلاعات بیشتر با پست الکترونیک به نشانی Ngo@mcls.gov.ir و شماره تلفن 2500- 021 در ساعات 8 صبح الی 16 تماس گرفته و نیز با ثبت درخواست پشتیبانی در داخل محیط کاربری اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار