کد خبر: ۹۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 21 September 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز از برگزاری تورهای رایگان البرزگردی به مناسبت روز جهانی گردشگری خبر داد.

عبدالناصر میرچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان البرز یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که در این اداره کل مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جذب گردشگران داخلی و خارجی موفق باشیم باید جاذبه‌های گردشگری را در این استان به صورت دقیق معرفی کرده و توانمندی‌ها را در این حوزه ارتقا دهیم.

این مسئول یکی از ضعف‌های موجود در حوزه گردشگری را عدم زیرساخت‌های اساسی دانست و گفت: با توجه به وجود مراکز گردشگری و بناهای تاریخی بسیاری که در این استان وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم نمی‌توانیم آن طور که باید در جذب گردشگر موفق عمل کنیم.

میرچی خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل داشتن جاده زیبای چالوس همیشه مورد توجه گردشگران بوده لذا لازم است تا با توسعه خدمات و ارتقای زیرساخت‌ها از حضور گردشگران بیشتری بهره‌مند شویم.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری تور گردشگری البرز گردی به مناسبت روز جهانی گردشگری خبر داد و افزود: از پنجم مهرماه به مدت یک هفته تورهای رایگان البرز‌گردی برگزاری می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه این تورها با همکاری انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری و انجمن صنفی راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: تپه ازبکی، کاخ شهرستانک، روستاهای هدف گردشگری و فرودگاه آزادی از مقاصد اصلی مورد بازدید این تورها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
چطور باید ثبت نام کنیم؟
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
برای ثبت نام کجا مراجعه کنیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
تابناک البرز: علاقه مندان می توانند به روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز مراجعه کنند. آدرس و شماره تلفن روابط عمومی این اداره در پرتال رسمی میراث فرهنگی البرز در دسترس است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار