کد خبر: ۹۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 22 September 2015
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساوجبلاغ گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 200 برنامه فرهنگی ، هنری ، ورزشی، آموزشی در پایگاه های بسیج این شهرستان اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدار علی لشکری شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: هفته دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی همانند نگینی می درخشد زیرا ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس وحدت ، همدلی ، ولایت مداری ، خودباوری ، مبارزه با ظلم ستیزی ، عدالت خواهی ، ایمان به خدای یگانه ، شهامت در راه دفاع از میهن و انقلاب ، گذشت و فداکاری را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

وی اظهار کرد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با رهبری امام راحل با قدرت در برابر دشمن بعثی که مورد حمایت همه جانبه ابر قدرت ها بود ایستادند تا در کشوری مستقل زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی برای کشور در دو بخش مالی و جانی زیانباربود، یادآورشد: توکل به الطاف الهی ، رهبری و هدایت های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حمایت و حماسه آفرینی مردم ، روحیه جهادی و ایثار گری ملت ایران از عوامل مهم پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساوجبلاغ افزود: نسل امروز جامعه نیاز به آشنایی بیشتر ی در بخش دفاع مقدس دارد زیرا دشمن با اقدامات ضد فرهنگی و انقلابی تلاش می کند تا نقش مهم و سازنده فرهنگ دفاع مقدس را زیر ساخت اقتدار ملی در ایران را تشکیل می دهد در جامعه کم رنگ کند.

وی ادامه داد: مهمترین درس تاریخ عبرت آموزی است به همین دلیل یکی از محورهای مهم برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان بازگویی تاریخ انقلاب به زبان قلم ، هنر ، سخنرانی ، برگزاری نشست های آموزشی و روشنگری برای آشنایی نسل نو با فرهنگ دفاع مقدس است.

لشکری رژه نیروهای مسلح ، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا ، برگزاری جشن قربان و غدیر ، مسابقات ورزشی ، اردوهای زیارتی و سیاحتی ، نمایشگاه هفته دفاع در پایگاههای بسیج ، حضور بسیجیان در نماز جمعه، گردهمایی یاد یاران ، شب شعر و خاطره گویی را از جمله برنامه های محوری این شهرستان در هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار