مدیر کل پست استان البرز از افزایش ۱۸۶ درصدی میزان مرسولات تجارت الکترونیک در این استان طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 09 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» رضا حمیدپور به مناسبت روز جهانی پست افزود: ۸۱ هزار مرسوله تجارت الکترونیک در ۶ ماهه نخست سال جاری داشتیم که رقم چشمگیری است.

وی بیان داشت:  استقبال مشتریان از خریدهای اینترنتی و روند رو به افزایش فروشگاه‌های عرضه کننده، موجب تقویت تجارت الکترونیکی در استان البرز شده است.

حمیدپور افزود: با پیگیری و تلاش تیم کیفی پست استان خوشبختانه جایگاه البرز در جدول کیفیت پست کشور ، ۱۲ پله به نسبت ۶ ماهه مشابه در سال گذشته بهبود داشته و امید است با رفع مشکلات وموانع ، بین پنج استان اول کشور قرار گیریم.

مدیرکل پست استان البرز بخش دیگری از سخنان خود به کسب رتبه برترپست در جشنواره شهید رجایی و در بین سایر ادارات کل و سازمانهای استان اشاره کرد و گفت:با تلاش تمام همکارانم در شاخص توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری موفق به کسب این عنوان شدیم.

وی در پایان با تشکر ویژه از موزعان که در ۶ ماهه نخست  سال و به ویژه ماه‌های محرم و صفر ۱۲۹ هزار گذرنامه را با دقت و صحت توزیع کردند از آنان به عنوان قاصدان امین و خادمان مردم یاد کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار