کد خبر: ۱۱۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 15 October 2015
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: بدون توسعه فرهنگ گردشگری نمی توانیم در این عرصه به موفقیت برسیم و باید در فضای پساتحریم با جذب گردشگران خارجی منبع درآمدی برای استان ایجاد کنیم.

مهین بوالحسنی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه کمیسیون گردشگری به عنوان اتاق فکر برای بررسی و ارایه راهکارهای مناسب برای توسعه گردشگری استان افزود: با توجه به شرایط و پتانسیل های و ظرفیت های خوب گردشگری در استان البرز با شناسایی و نگاه کارشناسی و ارایه راهکارهای اساسی در توسعه گردشگری استان گام های موثری برداریم.

وی اظهار کرد: توسعه پایدار، ایجاد اشتغالزایی و کاهش نابرابری ها را از مزیت های توسعه صنعت گردشگری در ایران دانست.

ابوالحسنی خاطر نشان کرد: باید در توزیع سرمایه گذاری و ثروت در کشور الگوهای جدیدی مدنظر قرار گیرد و گردشگری به عنوان دومین شغل پر درآمد دنیا بها بیشتری داده شود.

وی تاکید کرد: در پی جذب سرمایه گذاران خارجی باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که با برنامه ریزی هم پای سرمایه گذارن خارجی پیش رفته تا از قافله عقب نمانیم.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز اضافه کرد: این کمیسون در حال بررسی وارایه پیشنهاد برای تشکیل میز گردشکری یه سازمان صنعت و معدن و تجارت است تا با تشکیل آن بررسی ها همه جانبه تری در رفع مشکلات این صنعت داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار