مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اجرای سه کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر سودجان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 03 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی با اشاره به اجرای سه کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر سودجان، گفت: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در راستای افزایش سطح بهداشت محیط و حفاظت از منابع آب موجود نسبت به اجرای جمع‌آوری فاضلاب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از انجام مطالعات طرح مذکور، هماهنگی‌های لازم و اخذ مجوز حفاری از مراجع ذی‌صلاح این پروژه شروع شد.

وی در تشریح مشخصات پروژه جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهر سودجان، افزود: بعد از انجام مقدمات، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شروع شد.

کریمی جنس لوله‌های به کار رفته را پلی‌اتیلن کاروگیت در سایز‌های ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر با تعبیه منهول در فواصل معین جانمایی شده اعلام و عنوان کرد: اعتبار اجرای طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب سودجان بیش از ۳۷ میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: تا کنون اجرای شبکه فاضلاب در خیابان‌های زاینده‌رود، فردوسی، ولیعصر، مولوی و چند کوچه دیگر در شهر سودجان انجام شده است.

گفتنی است، شهر سودجان با جمعیتی حدود ۷ هزار نفر واقع در بخش لاران شهرستان شهرکرد و در حدود ۵۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار