معاون خدمات شهری گرگان ضمن توضیح در مورد ماجرای ضرب و شتم ماموران سد معبر شهرداری گرگان گفت: سد معبر طبق قانون خلاف مقررات بوده، اما مانع از امرار معاش شهروندان قانون‌مدار نیستیم.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴ 09 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، احمد سالاری شامگاه دوشنبه ۲۰ فروردین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اواخر سال گذشته تنشی بین همکاران انضباط شهری شهرداری گرگان و دستفروشان اتفاق افتاد و ما به دلیل قصور اتفاق افتاده از مردم عذرخواهی کردیم.

وی با اشاره به اینکه عصر دوشنبه تعدادی از ماموران سد معبر گرگان به یک راننده وانت‌بار مراجعه کرده و از او درخواست کردند از محور خارج شده و مسیر را برای عبور مردم باز کند، گفت: بعد از این تذکر لسانی کشمکش کوتاهی بین راننده وانت و ماموران شهرداری به وجود می‌آید که متأسفانه عده‌ای از افراد سودجو با چماق به ماموران انضباط شهرداری حمله‌ور شده و سه تن از آن‌ها را زخمی کردند.

معاون خدمات شهری گرگان با توضیح اینکه ماموران زخمی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: این موضوع سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع داده شد و ماموران در محل حاضر و طبق اطلاعات دریافتی چهار نفر از افرادی که باعث برهم زدن نظم عمومی و کتک زدن ماموران شهرداری شده بودند را بازداشت و به کلانتری مربوطه منتقل کردند.

سالاری ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت به وجود آمده گفت: ما با شکایت به مراجع مربوطه پیگیر این ماجرا خواهیم بود و این افراد خاطی که با هماهنگی قبلی یا بدون هماهنگی قبلی در موضوعی که جای قانون است وارد شده و ماموران را ضرب و شتم کردند باید پاسخگو باشند.

این مقام مسئول توضیح داد: برخی افراد قبل از روشن شدن ابعاد ماجرا اقدام به انتشار تصاویر کرده که شائبه وارونه بودن ماجرا برای برخی افراد به وجود آورد. همانطور که در سال گذشته ضرب و شتم دست فروشان توسط ماموران شهرداری را محکوم و با آن مقابله کردیم در برابر حمله به ماموران نیز سکوت نخواهیم کرد.

معاون خدمات شهری گرگان تصریح کرد: اشغال پیاده‌رو‌های خیابان با هدف امرار معاش خلاف قانون است و به همین دلیل شهرداری با انجام تدابیری نظیر ساماندهی دستفروشان و قرار دادن زمینی در محور آق قلا برای وانت‌بار‌ها و شب بازار‌ها شرایط را برای فعالیت قانونی دست فروشان فراهم کرده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار