مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان پاسخ تنبیهی سپاه در پی حمله رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران را حق مسلم کشور دانست و گفت: خوشحالی مردم دنیا بیانگر مشروعیت این اقدام شجاعانه است.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶ 15 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین پیش از ظهر یکشنبه ۲۶ فروردین در جمع مردم گرگان که در حمایت از حمله تنبیهی سپاه تجمع کرده بودند، اظهار کرد: شب گذشته وعده صادق رهبر معظم انقلاب به حقیقت پیوست و ایران نشان داد اگر حرفی را می‌زند به آن عمل خواهد کرد و دوران بزن درو به پایان رسیده است.

وی با بیان اینک عملیات شب گذشته ایران که با رمز «یا رسؤال الله» آغاز شد، پیام مهمی برای دنیا داشت، گفت: شب گذشته ایران اسلامی به نمایندگی از همه کشور‌های اسلامی و جبهه مقاومت بینی اسرائیل را به خاک مالید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان سکوت اسرائیل و حامیان اروپایی و آمریکایی آن‌ها پس از حمله مقتدرانه اسرائیل را نشانه ضعف آن‌ها و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: عملیات دیشب سپاه علاوه بر اینکه ماهیت نظامی ماهیت حقوقی نیز داشت و ما حق دفاع از کشور را داشتیم.

گرزین تأکید کرد: ما با همه کشور‌های همسایه در صلح هستیم، ولی اگر هر کشوری بخواهد زمین و آسمان خود را در اختیار رژیم جعلی قرار دهد با این رژیم جعلی تفاوتی نداشته و هدف دفاع مشروع دلاورمردان ما قرار خواهد گرفت.

وی خوشحالی مردم ما در جای جای کشور اسلامی در پی پاسخ موشکی سپاه را بیانگر مشروعیت این اقدام دانست و افزود: خوشحالی مردم دنیا بیانگر این بود که حمله ایران علیه رژیم جعلی اسرائیل مشروعیت بین‌المللی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عملیات وعده صادق شب گذشته را نشانه دوراندیشی و تدبیر رهبر معم انقلاب برشمرد و افزود: این تدبیر رهبر عزیز ما بود که باید نیروی نظامی قوی داشته باشیم و اگر امروز نیرو‌های مسلح قوی نداشتیم باید همانند غزه شاهد شهادت مردم عزیزمان بودیم.

گرزین تصریح کرد: ما موازنه قدرت را جلوی چشمان مردم دنیا تغییر دادیم و سکوت قدرتمندان و مستکبران عالم در قبال این اقدام شجاعانه نشان دهنده ضعف آن‌ها و قدرت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

وی تأکید کرد: همچنان که رهبر معظم ما وعده خروج آمریکا از افغانستان و شکست داعش را داده بود و محقق شد، نابودی اسرائیل نیز به طور قطع محقق شده و به قله‌های پیشرفت دست خواهیم یافت.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار