فرمانده سپاه استان البرز:
امروز نیز باید جوانان و نوجوانان این خصیصه را در خود پرورش دهند و از نسل دیروز الگوگیری کرده و در صحنه مبارزه با توطئه‌های دشمن شجاعانه ایستادگی کنند.
کد خبر: ۱۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 03 November 2015
به گزارش تابناک البرز: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: آمریکا سرمنشأ خون‌های ناحق ریخته شده در کشورهای اسلامی و ایران است.
سردار علی استادحسینی ظهر امروز در همایش یادواره شهید فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز شهید که در کرج برگزار شد،‌ اظهار داشت: آمریکا سرمنشاء تمام خون‌های نابه حق ریخته شده در ایران و دیگر کشورهای اسلامی است چرا که اگر آمریکا به صدام و امروز به آل صعود و داعش چراغ سبز نشان ندهد این اتفاقات و فجایع کشتار مسلمانان در جهان رخ نخواهد داد.
وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند به دلایل مختلف از جمله صلح شعار مرگ بر آمریکا را از ملت ایران و به ویژه فرزندان روح الله بگیرند باید بدانند که امروز ما در عراق و سوریه در حال دفاع هستیم و مسبب اصلی این اتفاقات آمریکا است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر حفظ یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از مهمترین وطایف ما حفظ یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است که باید به درستی در بین آحاد مختلف جامعه و به ویژه نسل امروز تبیین شود.
استادحسینی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در آن دوران از رشادت و شجاعت بی‌نظیری برخوردار بودند،‌افزود: امروز نیز باید جوانان و نوجوانان این خصیصه را در خود پرورش دهند و از نسل دیروز الگوگیری کرده و در صحنه مبارزه با توطئه‌های دشمن شجاعانه ایستادگی کنند.
وی خاطرنشان کرد: نسل امروز باید از دوران هشت سال دفاع مقدس درک کاملی را داشته باشد و بتواند به خوبی از آرمان‌های رزمندگان اسلام در آن دوران دفاع کند.
استادحسینی با بیان اینکه هنوز دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان پایان نیافته است و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در این راستا اطاعت از فرامین رهبری و دفاع از ارزش‌های انقلاب و آگاه بودن می‌تواند ما رادر برابر توطئه‌های دشمنان مصون کند.
وی بصیرت افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز را مهمترین وظیفه مسئولان دانست و ادامه داد: تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین نوجوانان و جوانان امری مهم است.
فرمانده سپاه استان البرز به دانش‌آموزان توصیه کرد که شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار