کد خبر: ۱۲۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 04 November 2015

مدیرکل پیشین پست استان البرز با بیان اینکه در حوزه کدگذاری از جمله در بخش روستایی با همکاری دهیاران استان البرز اقدامات خوبی صورت گرفته، گفت: طرح کدگذاری روستایی در استان البرز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، غلامرضا حمیدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پست استان البرز که صبح امروز در محل این اداره‌کل با حضور مدیرعامل شرکت پست برگزار شد، با اشاره به اینکه وجود نیروهای فعال و ارزنده همچنین بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری مناسب در استان البرز سبب شده پست این استان از جایگاه مطلوبی در کشور برخوردار باشد، اظهار داشت: ارائه خدمات اصیل و پایه از جمله اقداماتی است که توسط این اداره‌کل به شکل مطلوب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمام سرویس‌های مهم کشور پست در پیشانی قرار دارد و نقش مهمی را در این راستا ایفا می‌کند، افزود: ارائه خدمات الکترونیک دولتی بدون پست که حلقه واصله و نهایی این امر است، میسر و محقق نمی‌شود.

مدیرکل پیشین پست استان البرز با اشاره به اینکه ارزش افزوده خدمات پستی در کشور در سال 92 و 93 به ترتیب به میزان 41 و 45 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: دولت باید خدمات خود را از طریق درگاه‌های پستی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه از زمان ورود به استان البرز تمرکز ویژه‌ای به خدمات ثبت اسناد در پست البرز صورت گرفته است، تصریح کرد: سالانه 100 هزار سند تک برگی و اسناد بدون خدشه به مردم استان البرز توزیع شده که این مهم سالیانه 2 میلیارد تومان برای استان در آمد داشته است.

حمیدی با اشاره به اینکه در سال 92 و 93 تمرکز اداره‌کل پست البرز به خدمات ثبت احوال معطوف شد، بیان کرد: در تمام واحدهای پستی استان البرز سایت ثبت احوال وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه کدگذاری از جمله در بخش روستایی با همکاری و مساعدت دهیاران استان البرز اقدامات خوبی تا به امروز صورت گرفته است، اظهار داشت: اجرای طرح کدگذاری روستایی همچنان در حال پیگیری و انجام است.

مدیرکل پیشین پست استان البرز با بیان اینکه در حوزه‌های دیگر نظیر مستندسازی از جمله در شهرستان هشتگرد اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: در بخش درآمد و هزینه نیز با بهبود نسبی بسیار خوبی رو‌به‌رو بود‌ه‌ایم.

به گزارش تسنیم، در این مراسم غلامرضا حمیدی مدیرکل پیشین پست البرز تودیع و محمود فرزین به سمت مدیرکل جدید پست استان البرز منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار