کد خبر: ۱۲۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 11 November 2015

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز باید سریع و قاطع باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که این ویژگی‌ها موجب شده که بسیاری به دنبال حضور در البرز باشند.

وی افزود: بهره‌مندی از آب و هوای مناسب، نزدیکی به پایتخت و وجود راه‌های ارتباطی ملی از جمله آزادراه تهران ـ کرج و کرج ـ قزوین از جمله مهمترین ظرفیت‌های استان البرز است که متاسفانه عده‌ای سودجو به دنبال سوءاستفاده از آن هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نمونه در شهرستان‌های ساوجبلاغ و طالقان به دلیل آب و هوای مناسب، برخی از افراد سودجو اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی، باغات و اراضی ملی و برای خودشان ویلاسازی کرده‌اند.

کیایی‌نژاد افزود: مردم این کارها را می‌بینند و از مسئولان انتظار دارند که از حقوق بیت‌المال به صورت قاطع دفاع کنند و اجازه ندهند که عده‌ای به دلیل داشتن ثروت و قدرت،‌ باغات و اراضی کشاورزی را نابود و ویلاسازی می‌کنند.

وی بیان داشت: از سوی دیگر این کار به استان البرز و مردم آسیب جدی وارد می‌کند، چرا که دیگر از باغات متعدد و زمین‌های حاصلخیز در البرز چیز زیادی باقی نمانده و اگر جلوی افراد سودجو گرفته نشود، تا چند سال دیگر، البرز نیز مانند تهران فقط ساختمان‌های بلند دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد برخوردهایی با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب ساختمان‌هایی که بدون رعایت قانون احداث شده بودند، بودیم.

کیایی‌نژاد ادامه داد: برای اینکه این کار تاثیر لازم را داشته باشد، باید برخوردها قاطعانه، سریع و بدون در نظر گرفتن جایگاه سازندگان غیر مجاز باشد و تنها در این صورت است که مردم به عملکرد مسئولان اعتماد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار