کد خبر: ۱۴۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 22 December 2015


معاون هنری – سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: دو نمایش از استان البرز به بخش مسابقه جشنواره فجر راه یافته‌اند.

ابراهیم شریفی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز،گفت: استان البرز امسال از 20 الی 23 دی ماه میزبان شش کار برگزیده از بخش‌های نگاه ویژه، مرور و برگزیده استانی جشنواره تئاتر فجر است.

وی افزود: بخش استانی جشنواره تئاتر فجر به جز البرز، همزمان درشش استان دیگر کشور نیز برگزار می‌شود.

شریفی خاطرنشان کرد: نمایش‌های راه یافته به این بخش از جشنواره تئاتر فجر در پلاتو‌های اداره کل ارشاد البرز، سیروس صابر و تئاتر شهر به روی صحنه می‌روند.

وی درادامه به راه یافتن دو نمایش از استان البرز به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر امسال اشاره کرد و گفت: امسال نمایش ساده با تو یک ترانه به کارگردانی ندا قربانیان و یک زندگی بهتر به کارگردانی محمد رضا مرتضوی به بخش مسابقه جشنواره فجر راه یافته‌اند.

این مسئول افزود: این نمایش‌ها از میان 10 اثر نهایی راه یافته به جشنواره تئاتر استانی البرز انتخاب و راهی جشنواره فجر شده‌اند.

معاون هنری – سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درادامه به احتمال میزبانی بخشی از جشنواره فیلم فجر نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته مشکلات اعتباری باعث شد برگزاری جشنواره فیلم فجر درالبرز با دشواری‌های زیادی مواجه شود.

وی در پایان گفت: هرچند تا کنون برنامه قطعی برای اکران برخی از فیلم‌های راه یافته به جشنواره فیلم فجر در سینماهای البرز نهایی نشده ولی بدون شک اگر اعتبار لازم تامین شود، البرز امسال نیز میزبان بخشی از جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار