کد خبر: ۱۷۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 07 February 2016

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم اجرایی شدن طرح‌های عمرانی با لحاظ کردن پیوست زیست محیطی تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم باید در راس برنامه‌ریزی‌های شهرداری کرج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، غفور قاسمپور اظهار داشت: طبق طرح دو فوریتی حوزه فضای سبز که در شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد، مقرر شد در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و اجرای طرح‌های عمرانی بزرگ همچنین توافقات عمده در سطح شهر پیرامون مسائل محیط زیست، پیش از انجام هرگونه اقدامی در موضوعات مد نظر در کمیسیون ماده 7 مطرح سپس نسبت به انجام آن تصمیم‌گیری شود.

وی اظهار داشت: همچنین دو موضوع مهم شامل مسائل و موضوعات مربوط به حوزه پسماند همچنین بودجه سال 95 در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج مطرح است که اعضا در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌کنند.

قاسمپور خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی اعضای شورای اسلامی شهر کرج در حوزه پسماند، جمع‌آوری شیرابه‌ها در حلقه دره است که این موضوع به عنوان زنگ خطری بزرگ برای سلامتی شهر و شهروندان مطرح می‌شود و امید است با استفاده از ماشین آلات تخصصی بتوانیم جهت رفع این معضل به استانداردهای مطلوب دست یابیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان افزود: لایحه ارسالی بودجه 95 شهرداری و سازمان‌های تابعه در حدود یک‌هزار و 700 میلیارد تومان است که 600 میلیارد تومان آن هزینه‌های جاری و یک‌هزار و 100 میلیارد تومان نیز هزینه‌های عمرانی را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار