کد خبر: ۲۰۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰ 08 April 2016

دبیر هیئت فوتبال استان البرز گفت: لیگ فوتبال این استان در دستجات مختلف از ۱۷ تیرماه و دو ماه زودتر از سال گذشته آغاز خواهد شد.

منصور بیک وردی در گفتگو بامهر، اظهار کرد: تقویم ورزشی سال ۹۵ فوتبال استان البرز تدوین شده است که براین اساس و با هدف کیفی تر کردن لیگ های فوتبال استانی این رقابت ها زودتر از سال گذشته آغاز و پیش از فصل سرما و بارندگی به پایان خواهد رسید.

وی افزود: سال گذشته لیگ های استانی از اواسط شهریور آغاز شد و به دلیل محدودیت های سخت افزاری در روند برگزاری مسابقات استانی و کشوری دچار مشکل شدیم لذا برای سال جدید تمهیداتی اندیشیده شده تا کمتر شاهد تکرار این موضوع نباشیم.

بیک وردی با بیان اینکه نزدیک به ۱۳۰۰ مسابقه فوتبال در سال ۹۴ در این استان برگزار شده است گفت: چنانچه آمار مربوط به فوتسال را هم به این میزان اضافه کنیم با حجم بالایی از برگزاری مسابقات مواجه می شویم و این نشان از گسترگدی وفشار کاری در این هیئت ورزشی دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز میزبانی از فستیوال ملی فوتبال پایه در بخش پسران ودختران را دیگر اقدام شاخص این هیئت ورزشی برای سال گذشته عنوان کرد وگفت: میزبانی برخی تیم های ملی رده پایه نیز در سال ۹۴ عهده دار بودیم و آن را به شایستگی برگزار کردیم.

وی با تاکید براینکه تلاش می کنیم لیگ استان البرزدر دستجات مختلف را امسال با نظم بیشتری برگزار کنیم گفت: در سال گذشته نیز مسابقات با کمترین وقفه و طبق برنامه اعلامی برگزار شد.

بیک وردی در پایان گفت: کیفی شدن مسابقات فوتبال در البرز و ایجاد ساختار استاندارد برای باشگاه ها از اولویت های این هیئت ورزشی است و با جدیت دنبال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار