کد خبر: ۲۳۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 19 May 2016


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بزرگراه شمالی یک پروژه کلیدی و طلایی بشمار می‌رود که قادر به رفع بیش از 50 درصد از معضل ترافیک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، غفور قاسمپور اظهار داشت: در خصوص راه‌اندازی خطوط بی آر تی در هسته مرکزی شهر، مذاکرات سنگینی انجام شده و مصوبات خوبی نیز حاصل شده است و امیدواریم که با بالا بردن ریسک پذیری در تصمیم‌گیری‌ها، بتوانیم صرفه و صلاح مردم شریف را تامین نماییم.

وی افزود: در شورای چهارم کرج معابری همچون بلوار ماهان دستخوش تغییراتی شدند تا رفاه مردم تسهیل گردد و در سال‌جاری نیز بنا داریم تا تملک و بازگشایی خیابان مطهری را به صورت ویژه پیگیری کنیم.

سخنگوی شورای شهر کرج در ادامه از تخصیص 40 میلیارد تومان از تسهیلات بانک شهر جهت تملک پلاک‌های واقع در خیابان مطهری و شهرک ولیعصر (واقع در آق تپه مهرشهر) خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، بی‌شک عمده رویکردهای ما در سال‌جاری رنگ و بوی اقتصاد مقاومتی به خود خواهد گرفت و در راستای تحقق منویات و مطالبات رهبری به صورت ویژه تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی صـرفـاً شعار امسال نیست، بلکه چندین سال است که در صحبت‌ها و رهنمودهای رهبری مورد گوش‌زد و تاکید قرار گرفته و غیرقابل عقب‌نشینی بشمار می‌رود.

این مسؤول ادامه داد: از آنجا که سیستم هزینه کرد در شهرداری‌ها بر درآمد و هزینه استوار است، بهترین تفسیر از اقتصاد مقاومتی در عرصه مدیریت شهری کرج، کاهش هزینه‌های جاری و افزایش راندمان عمرانی و خدماتی است.

وی افزود: در همین راستا و بر خلاف رویه معمول که معمولاً 60 درصد از مجموع بودجه سالانه صرف امور جاری و مابقی (40 درصد) صرف تعریف و ساخت پروژه‌های عمرانی می‌شود، امسال تلاش ما بر تخصیص 67 درصد از بودجه سال 95 شهرداری کرج به طرح‌های عمرانی استوار است و سعی می‌کنیم تنها 33 درصد را به هزینه‌های جاری اختصاص دهیم که رویکردی کم‌سابقه و قابل توجه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار