کد خبر: ۲۵۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 29 June 2016


استاندار البرز گفت: کمبود زیرساخت‌ها نباید مانع از ارائه خدمات‌رسانی به مردم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در نشست با مدیران استانی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که مسؤولان و مدیران در دستگاه‌های مختلف باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

وی ادامه داد: استان البرز با کمبود زیرساخت‌هایی مواجه است اما نباید کمبود و نبود زیرساخت‌ها مانع از توسعه خدمات‌رسانی به مردم باشد.

استاندار البرز تأکید کرد: مدیران در تمامی دستگاه‌ها موظف هستند به مردم پاسخگو باشند و باید تمام تلاش خود را برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام دهند چراکه برای ارائه خدمات و توسعه شهر این سمتی را گرفته‌اند پس باید در زمینه تمام تلاش خود را انجام دهند و هیچ کوتاهی را در این زمینه نکنند.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه عدم ارائه خدمات ضعف مدیریتی محسوب می‌شود افزود: مسؤولان براساس میزان خدمات رسانی به مردم و نوع عملکردشان ارزیابی می‌شوند.

وی تصریح کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام و رفع مشکلات مردم و افزایش خدمات رسانی‌ها از مهمترین اقداماتی است که باید در اولویت مدیران در دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: رفع محرومیت‌زدایی و عدالت در ارائه خدمات به مردم در مناطق مختلف نیز باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد و اولویت خدمات‌رسانی‌ها براساس رفع محرومیت‌ها باشد.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید درب دفتر مدیران به روی مردم باز باشد، ‌افزود: پاسخگویی به مردم باید به عنوان یکی از مهمترین موارد ورد توجه باشد چرا که دیدارهای چهره به چهره می‌تواند مسؤولان را از نزدیک با مشکلات مردم آشنا کرده و زمینه‌های توسعه خدمات‌رسانی به مردم بیشتر فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار