تمام گروه‌ها و فعالان سیاسی با گرایش‌های مختلف اصولگرا، اصلاح‌طلب و معتدل در کنار گروه‌های مستقل در استان البرز با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، خواستار برگزاری باشکوه این مراسم شدند.
کد خبر: ۲۵۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 30 June 2016

به گزارش تابناک – در روزهای اخیر فعالان سیاسی، فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداران و دبیران احزاب در استان البرز از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی دعوت کردند.

همچنین سید حمید طهایی عالی‌ترین نماینده دولت تدبیر و امید در استان البرز نیز با تاکید بر اینکه روز قدس، روز حمایت آزادگان و سلحشوران از مظلومان فلسطینی است از مردم برای برگزاری هر چه‌باشکوه‌تر این مراسم دعوت کرده است.
طهایی اظهار داشت: همه ساله ملت سلحشور ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیام مهمی را به جهانیان به‌ویژه مردم فلسطین می‌دهد.

طهایی گفت: با راهپیمایی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سراسر کشور این پیام به گوش جهانیان می‌رسد که دین و مرام ما در طول دوران 37ساله مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از مظلوم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا ندای روحیه آزادی‌خواهی را به گوش جهانیان برسانیم.

استاندار البرز اضافه کرد: امیدواریم در برنامه‌های تدوین شده با توجه به شرایط ویژه منطقه رسالت تاریخی خود را به منصه ظهور برسانیم.

وی یادآورشد: از زمانی که فلسطین اشغال شده، حضور صهیونیست‌ها در منطقه شبیه یک ویروس سرطانی است که به بدنه جامعه اسلامی صدمه وارد می‌کند.

 

استاندار البرز گفت: توسط روشنگری‌های امام راحل(ره) به این شناخت دست یافتیم که صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف در پیکره اسلامی هستند.

طهایی افزود: صهیونیست‌ها از متحد شدن کشورهای اسلامی نگران هستند و با پرچم اسلامی و فریاد الله اکبر در روز قدس تمام ساختار آن همانند سال‌های گذشته فرو می‌ریزد.

وی گفت: اکنون با مشورت‌های امنیتی و سیاسی و تجهیزات فراوانی که به رژیم صهیونیستی می‌دهند، به دنبال افزایش قدرت این رژیم هستند تا در مقابل حرکت‌های انقلابی مسلمانان بایستند و کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازند.

استاندار البرز گفت: امیدوارم با آگاهی ارزشمندی که جامعه ما دارد روز قدس پرشورتر از گذشته برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار