کد خبر: ۲۵۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 01 July 2016

استاندار البرز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت: ملت ولایی ایران اسلامی خواب مستکبران را آشفته کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فردیس، سیدحمید طهایی دقایقی قبل در جمع مردم این شهرستان گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همان روزهای نخست آغاز مبارزات انقلابی ملت ایران تاکید فرمودند که استکبار جهانی و در رأس آنها رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اتحاد و همدلی مسلمانان را تحمل کند.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) خیلی زود ماهیت این رژیم منفور و کودک‌کش را درک و از این رژیم به عنوان یک غده و ویروس سرطانی یاد فرمودند و همه جهان به ویژه امت اسلام را به مقاومت در برابر این غده چرکین فراخواندند.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: خوشبختانه امروز شاهد آگاهی و بیداری جوامع اسلامی هستیم و این بیداری مدیون و مرهون آگاهی‌بخشی امام خمینی(ره) و پس از ایشان مقام عظمای ولایت است.

طهایی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران الگویی برای همه ملت‌های رنج دیده و ستم‌کشیده و آزادی‌خواهان جهان است، گفت: به فضل الهی بار دیگر این مردم به میدان آمده و آگاهی و بیداری و ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی حضور گسترده مردم استان البرز و به ویژه شهرستان فردیس در راهپیمایی روز جهانی قدس را غرورآفرین توصیف کرد و افزود: گزارش‌هایی از فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان البرز داریم حاکی از این است که در تمام نقاط این استان امروز فریاد مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده است.

استاندار البرز بیان داشت: حضور گسترده مردم استان به همراه دیگر ایرانیان در راهپیمایی امروز به جهانیان ثابت کرد که ملت ایران هرگز دست از اصول و آرمان‌های اصلی خود به ویژه حمایت معنوی از مظلومان عالم به ویژه امت اسلام بر نمی‌دارند.

طهایی تصریح کرد: این مردم امروز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر خواب مستکبران جهان را آشفته کردند.

وی متذکر شد: تا زمانی که این اتحاد و همدلی در میان مردم ما و همراهی مردم و مسؤولان وجود دارد، احدی توان تعرض به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار