کد خبر: ۲۵۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 03 July 2016


استاندار البرز بر رفع موانع صدور مجوز برای ایجاد واحدهای تولیدی در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سیدحمید طهایی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز با بیان اینکه زمان صدور مجوز برای ایجاد واحدهای تولیدی باید کاهش یابد افزود: متأسفانه هم اکنون بروکراسی اداری و طولانی بودن مراحل اخذ مجوزهای لازم برای ایجاد واحدهای تولیدی سبب شده است که صاحبان این واحدها با مشکلاتی رو‌به‌رو شوند.

وی ادامه داد: توسعه واحدهای تولیدی علاوه بر ایجاد اشتغال می‌تواند در توسعه اقتصادی و روند مطلوب تولید محصولات ایرانی نیز تأثیرگذار باشد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در این راستا بهتر است به جای طولانی کردن زمان اخذ مجوز، مسیر این مهم را کوتاه کرده و به دو هفته برسانیم تا صاحبان این گونه واحدها بتوانند در مدت زمان کوتاه‌تری به درخواست‌های خود برسند.

طهایی توسعه خدمات رسانی به مردم را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت:

باید مقررات دست و پاگیر را برداریم و با اصلاح برخی از مقررات کارها را برای مردم آسان‌تر نماییم.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اهتمام ویژه به این واحدها را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه تسهیلات به این واحدها باید با هدف رفع مشکلات و پیش رفتن به سمت توسعه باید باشد.

استاندار البرز گفت: با توسعه واحدهای تولیدی می‌توانیم به سمت اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی نیز پیش برویم و در این مسیر نیز اهداف خود را دنبال کنیم.

طهایی افزود: استان البرز با داشتن 3500 واحد تولیدی و صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از استان‌های مهم در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی محسوب شود لذا باید از این ظرفیت در مسیر دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار